Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w WYDARZENIACH TARGOWYCH, które odbędą się 5-6 lipca br., w godz. 1000 – 1700

 

Promocja cenowa za wynajem powierzchni obejmuje zgłoszenia przesłane do Organizatora do 31 maja br.

Natomiast od 1 do 6 czerwca br. obowiązuje wyższa opłata za udział.

 

Podstawowe koszty udziału:

  1. Wynajem powierzchni wystawowej Minimalna wynajęta powierzchnia pod stoisko – 25 m2

powierzchnia stoiska
w m2

Wartość brutto za wynajem 1 m2 powierzchni wystawowej

do 31.05. (cena promocyjna)

od 1.06. do 6.06.

– stoisko o powierzchni do 25 m2

58,00 zł/m2   (brutto)

65,00 zł/m2   (brutto)

– stoisko o powierzchni od 26 m2 do 100 m2

46,00 zł/m2   (brutto)

54,00 zł/m2   (brutto)

– stoisko o powierzchni od 101 m2 do 200 m2

34,00 zł/m2   (brutto)

42,00 zł/m2   (brutto)

– stoisko o powierzchni od 201 m2

28,00 zł/m2 (brutto)

34,00 zł/m2 (brutto)

 

  1. Obowiązkowy wpis do katalogu wystawców (do 1/2 strony A5, 60 wyrazów) – 200,00 zł (brutto)

 

Warunkiem uczestnictwa w targach jest:

do 6 czerwca br. ostateczne przesłanie do Organizatora wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego (Zał. Nr 1)  oraz wpisu do katalogu (Zał. Nr 3) e-mailem na adres: agrotech@kpodr.pl 
oraz

do 13 czerwca br. dokonanie opłaty za udział w targach na konto bankowe:

Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
BGK O/Toruń 47 1130 1075 0002 6172 1320 0005

 

Dokonanie opłaty za udział w targach, jest bezwzględnym warunkiem przydzielenia powierzchni wystawienniczej i udziału w wydarzeniu. Nieopłacenie udziału będzie podstawą do wykluczenia wystawcy z udziału.

Uwaga! Faktury za udział w targach będą wysyłane do Państwa wyłącznie drogą elektroniczną na podany w dokumentach zgłoszeniowych e-mail z konta firmowego Ośrodka: faktury@kpodr.pl

Dodatkowych informacji udzielają:

Sławomira Mitłaszewska – tel. tel. 52 386 72 26

Marta Jakubczak  – tel. tel. 52 386 72 26

Łukasz Przybysz – tel. 52 386 72 48, 723 692 571

Załączniki:

– Formularze zgłoszeniowe

– Mapka z podziałem na sektory targowe

– Mapka usytuowania stoiska względem rzędu i ciągu komunikacyjnego

 

 

Nr formularza

Nazwa formularza

Formularze obowiązkowe

Zał. 1.

Zgłoszenie uczestnictwa

Zał. 3.

Wpis do katalogu wystawców

Zał. 5.

Regulamin targów

Formularze dodatkowe (nieobowiązkowe)

Zał. 2.

Zamówienie usług dodatkowych:

  • Wyposażenie dodatkowe stoisk (krzesła, stoły),
  • Przyłącze prądu do stoiska,
  • Rozładunek i załadunek eksponatów.

Zał. 2A

Zlecenie wykonania usługi rozładunku i załadunku eksponatów

Zał. 4P.

Zgłoszenie podwystawcy na stoisku

Zał. 6.

Hotele, noclegi

Zał. 7.

Ważne informacje dotyczące targów

Zał. 8.

Zamówienie na obiady

Zał. 9.

FORMULARZ REZYGNACJI z udziału w Targach

 

WAŻNE – UWAGA dla wystawców korzystających z usługi rozładunku i załadunku eksponatów:

  • Do rozładunku eksponatów udostępniamy na miejscu nieodpłatnie rampę rozładunkową.
  • Świadczyć będziemy również odpłatną usługę rozładunku i załadunku eksponatów ładowarką teleskopową do 3 t (według zapotrzebowania złożonego na formularzu 2A).

USŁUGA DŹWIGOWA – celem domówienia szczegółów rozładunku i załadunku eksponatów dźwigiem proszone są o kontakt telefoniczny bezpośrednio z firmą: „JORK” DŹWIGI IRENEUSZ ZAGAJA, DŹWIGI I ŻURAWIE, ul. Betonowa 7, 86-005 Białe Błota pod numerem nr tel. 602 698 570, która świadczyć będzie tą usługę odpłatnie.

 

REZYGNACJI Z UDZIAŁU można dokonać wyłącznie pisemnie (e-mail, poczta) na Formularzu Rezygnacji (Zał. 9) w terminach określonych w REGULAMINIE TARGÓW AGRO-TECH Minikowo (Zał. 5) i terminach ujętych w regulaminie targów.

MATERIAŁY DO POBRANIA:

Agroenergetyka, odnawialne zrodla energii

Ciagniki, maszyny i urzadzenia rolnicze – duże powierzchnie

Ciagniki, maszyny rolnicze, czesci zamienne

Genetyka i hodowla zwierzat

Hodowla roslin i nasiennictwo

Instytucje doradcze

Materiały i technologie w budownictwie

Mechanizacja w budynkach inwentarskich

Nawozy i srodki ochrony roslin

Pasze i srodki zywienia zwierzat, artykuly weterynaryjne

Prasa rolnicza

Samochody

Usługi rozne

Serdecznie zapraszamy do udziału.

image_print