Szanowni Państwo, zapraszamy do udziału w WYDARZENIACH TARGOWYCH, które odbędą się 5-6 lipca br., w godz. 1000 – 1700
Promocja cenowa za wynajem powierzchni obejmuje zgłoszenia przesłane do Organizatora do 31 maja br.
Natomiast od 1 do 6 czerwca br. obowiązuje wyższa opłata za udział.
Podstawowe koszty udziału:
- Wynajem powierzchni wystawowej – Minimalna wynajęta powierzchnia pod stoisko – 25 m2
powierzchnia stoiska |
Wartość brutto za wynajem 1 m2 powierzchni wystawowej |
|
do 31.05. (cena promocyjna) |
od 1.06. do 6.06. |
|
– stoisko o powierzchni do 25 m2 |
58,00 zł/m2 (brutto) |
65,00 zł/m2 (brutto) |
– stoisko o powierzchni od 26 m2 do 100 m2 |
46,00 zł/m2 (brutto) |
54,00 zł/m2 (brutto) |
– stoisko o powierzchni od 101 m2 do 200 m2 |
34,00 zł/m2 (brutto) |
42,00 zł/m2 (brutto) |
– stoisko o powierzchni od 201 m2 |
28,00 zł/m2 (brutto) |
34,00 zł/m2 (brutto) |
- Obowiązkowy wpis do katalogu wystawców (do 1/2 strony A5, 60 wyrazów) – 200,00 zł (brutto)
Warunkiem uczestnictwa w targach jest:
– do 6 czerwca br. ostateczne przesłanie do Organizatora wypełnionego i podpisanego formularza zgłoszeniowego (Zał. Nr 1) oraz wpisu do katalogu (Zał. Nr 3) e-mailem na adres: agrotech@kpodr.pl
oraz
– do 13 czerwca br. dokonanie opłaty za udział w targach na konto bankowe:
Kujawsko-Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Minikowie
BGK O/Toruń 47 1130 1075 0002 6172 1320 0005
Dokonanie opłaty za udział w targach, jest bezwzględnym warunkiem przydzielenia powierzchni wystawienniczej i udziału w wydarzeniu. Nieopłacenie udziału będzie podstawą do wykluczenia wystawcy z udziału.
Uwaga! Faktury za udział w targach będą wysyłane do Państwa wyłącznie drogą elektroniczną na podany w dokumentach zgłoszeniowych e-mail z konta firmowego Ośrodka: faktury@kpodr.pl
Dodatkowych informacji udzielają:
Sławomira Mitłaszewska – tel. tel. 52 386 72 26
Marta Jakubczak – tel. tel. 52 386 72 26
Łukasz Przybysz – tel. 52 386 72 48, 723 692 571
Załączniki:
– Formularze zgłoszeniowe
– Mapka z podziałem na sektory targowe
– Mapka usytuowania stoiska względem rzędu i ciągu komunikacyjnego
|
Nr formularza |
Nazwa formularza |
Formularze obowiązkowe |
Zał. 1. |
Zgłoszenie uczestnictwa |
Zał. 3. |
Wpis do katalogu wystawców |
|
Zał. 5. |
Regulamin targów |
|
Formularze dodatkowe (nieobowiązkowe) |
Zał. 2. |
Zamówienie usług dodatkowych:
|
Zał. 2A |
Zlecenie wykonania usługi rozładunku i załadunku eksponatów |
|
Zał. 4P. |
Zgłoszenie podwystawcy na stoisku |
|
Zał. 6. |
Hotele, noclegi |
|
Zał. 7. |
Ważne informacje dotyczące targów |
|
Zał. 8. |
Zamówienie na obiady |
|
Zał. 9. |
FORMULARZ REZYGNACJI z udziału w Targach |
WAŻNE – UWAGA dla wystawców korzystających z usługi rozładunku i załadunku eksponatów:
- Do rozładunku eksponatów udostępniamy na miejscu nieodpłatnie rampę rozładunkową.
- Świadczyć będziemy również odpłatną usługę rozładunku i załadunku eksponatów ładowarką teleskopową do 3 t (według zapotrzebowania złożonego na formularzu 2A).
USŁUGA DŹWIGOWA – celem domówienia szczegółów rozładunku i załadunku eksponatów dźwigiem proszone są o kontakt telefoniczny bezpośrednio z firmą: „JORK” DŹWIGI IRENEUSZ ZAGAJA, DŹWIGI I ŻURAWIE, ul. Betonowa 7, 86-005 Białe Błota pod numerem nr tel. 602 698 570, która świadczyć będzie tą usługę odpłatnie.
REZYGNACJI Z UDZIAŁU można dokonać wyłącznie pisemnie (e-mail, poczta) na Formularzu Rezygnacji (Zał. 9) w terminach określonych w REGULAMINIE TARGÓW AGRO-TECH Minikowo (Zał. 5) i terminach ujętych w regulaminie targów.
MATERIAŁY DO POBRANIA:
Agroenergetyka, odnawialne zrodla energii
Ciagniki, maszyny i urzadzenia rolnicze – duże powierzchnie
Ciagniki, maszyny rolnicze, czesci zamienne
Materiały i technologie w budownictwie
Mechanizacja w budynkach inwentarskich
Nawozy i srodki ochrony roslin
Pasze i srodki zywienia zwierzat, artykuly weterynaryjne
Serdecznie zapraszamy do udziału.